Lennart Nilsson

Photoblogg

Veteranmopeder

Veckans FOTOTRISS

– Så här ser det ut där jag är –

.

.

Veckans FOTOTRISS med tema: Så här ser det ut där jag är.

I lördags befann jag mig vid Lögarängens småbåtshamn i Västerås, när det plötsligt kommer en lång rad med veteranmopeder på andra sidan hamnbassängen. Rusar efter kameran och hinner skjuta ett par skott innan den siste passerat.

Mina blogginlägg visas hos BLOGGNYTT

Denna bloggs förstasida

.

19 augusti, 2012 - Posted by | Båtar, Foto, Mopeder | ,

4 kommentarer »

  1. Påpassligt fotat, det gäller att vara snabb i vändningarna ibland!

    Kommentar av Anita A | 19 augusti, 2012 | Svara

  2. De är läckra de där gamla mopparna.
    Finfina bilder!

    Kommentar av Maria | 19 augusti, 2012 | Svara

  3. Vad roligt 🙂 Både jag och min sambo såg (vid olika tillfällen) dessa mopedveterander. Var det något speciellt som pågick?

    Kommentar av Linda | 20 augusti, 2012 | Svara

    • Rally i samband med en träff.

      Kommentar av Lennart | 21 augusti, 2012 | Svara


Lämna en kommentar så blir jag glad, ris eller ros.

